Sončno nabrežje 8/Riva del Sole 8
6310 Izola/Isola
Med nedavnimi velikonočnimi prazniki so bili izolski hoteli polno zasedeni, predvsem z gosti iz Avstrije in Nemčije. Na velikonočno soboto so v Izoli odprli sezono 6 Pomolov okusov, med 16. in 20. aprilom je potekala tudi 36. regata Izola Spring Cup Jadralnega kluba Burja.
Večji nastanitveni ponudniki so se tudi letos veselili odlične zasedenosti v času velikonočnih praznikov, praznični konec tedna pa že tradicionalno napoveduje prihajajočo sezono. V Izoli je bilo živahno tudi zaradi jadralne regate, na kateri je bilo prijavljenih 220 jadrnic z 280 tekmovalci iz 13 držav, največ iz Avstrije, Nemčije, Italije, Češke in Poljske. V primerjavi s prejšnjimi leti je bilo več prijav Hrvatov.
Poleg individualnih gostov Izolo v spomladanskem času obišče mnogo športnikov s spremljevalci, ki ugodno klimo in naravne danosti izkoristijo za športne priprave ali udeležbo na športnih dogodkih.
Izpeljali prvi Pomol okusov – z novo podobo in drugimi novostmi
Velikonočno soboto je v Izoli zaznamovalo tudi odprtje sezone Pomolov okusov, ki jih organizira Turistično združenje (TZ) Izola. Dean Kocjančič, direktor TZ Izola, je ob tem napovedal: »Obeta se pestra sezona – po 19. aprilu organiziramo še 5 dogodkov: 3. in 31. maja, 21. junija, 20. septembra in 18. oktobra. Z nami bodo številni novi obrazi in osvežena kulinarična ter vinska ponudba.«
Posebnost prvega Pomola okusov je bila stojnica Orange Wine Festivala, ki je naznanila istoimenski festival (potekal je minuli petek, 25. aprila). Kot gostujoča destinacija se je predstavila Kranjska Gora s ponudnikom Hit Alpinea, pridružil se je prepoznavni obraz slovenskega slaščičarstva in televizije Karim Merdjadi, za popestritev je poskrbela skupina Funk Affair. Novost letošnje sezone je after party, ki je po zaključku prve prireditve potekal v Manzioli Wine Baru, 3. maja bo v Cappuccino Baru. Sicer pa dogodek poteka skladbo s trajnostnimi usmeritvami, organizator obiskovalce poziva k ločevanju odpadkov, parkiranje priporoča na obrobnih parkiriščih in sprehod do prizorišča.
Pomol okusov se letos prvič predstavlja s poenoteno vizualno podobo dogodka, ki poleg izolske znamke Visit Izola sledi podobi znamke Love Istria, pod okriljem katere delujejo 4 turistične organizacije slovenske Istre.