Direktor občinske uprave
Direktor občinske uprave zagotavlja kakovost organizacijskih in strokovno-tehničnih nalog za pravilno in pravočasno izvajanje aktivnosti občinske uprave.
Direktor občinske uprave ima naslednje pristojnosti:
− načrtuje, organizira, usmerja in nadzoruje delo občinske uprave kot celote ter skrbi za pravočasno in učinkovito opravljanje nalog občinske uprave
− vodi projektne skupine za najzahtevnejše in ključne projekte občinske uprave
− vodi in odloča v upravnem postopku na I. stopnji
− opravlja druga dela po navodilih nadrejenega
− opravljanje nalog v skladu s 49. členom Zakona o lokalni samoupravi in Odlokom o organizaciji in delovnem področju občinske uprave občine Izola
Kabinet župana
Kabinet župana izvaja strokovne, organizacijske ter protokolarne naloge za župana in podžupana.
Služba za pravne in kadrovske zadeve
Služba za področje kadrov in nagrajevanja izvaja aktivnosti razvoja kadrov, aktivnosti priprave in izvedbe strategije komuniciranja ter uredniške politike medijev komuniciranja:
- priprava in izvajanje strategije komuniciranja z javnostjo,
- posredovanje informacij javnega značaja ter obveščanje javnosti,
- vodenje uredniške politike medijev komuniciranja,
- kadrovski postopki razvoja kadrov in načrtovanje usposabljanja zaposlenih,
- vodenje in odločanje o najzahtevnejših upravnih postopkih.
Urad za gospodarske dejavnosti
Urad za gospodarske dejavnosti izvaja aktivnosti s področja gospodarstva, turizma, obrti in podjetništva, prijav na razpise in pridobivanje evropskih sredstev iz različnih razvojnih skladov, mednarodno sodelovanje:
- vodi, organizira in koordinira delo na razvojnih projektih občine,
- spremlja in analizira gospodarska gibanja v občini
- sodeluje z drugimi organi in institucijami s področja razvoja gospodarskih dejavnosti,
- sodeluje z regionalno razvojno agencijo,
- opravlja naloge, ki se nanašajo na gospodarski razvoj občine in mesta,
- organizira, izvaja in vodi aktivnosti za pospeševanje in ustvarjanje pogojev za razvoj gospodarskih dejavnosti,
- pripravljanje, svetovanje in koordinacija pri pripravi programov razvoja in oživitve gospodarskih dejavnosti,
- sodeluje z javnim zavodom za spodbujanje podjetništva in razvojne projekte Občine Izola pri organizaciji, izvedbi in/ali koordinacija aktivnosti na projektih za pridobivanje evropskih sredstev,
- priprava in izvedba mednarodnih (čezmejnih, evropskih) projektov,
- organizacija, izvedba in/ali koordinacija aktivnosti za izvedbo prireditev,
- priprava in izvedba razpisov s področja turizma, obrti in podjetništva (sofinanciranje),
- sodelovanje pri javnih naročilih iz pristojnosti urada
- izdajanje dovoljenj in soglasij iz pristojnosti urada.
Urad za gospodarske dejavnosti deluje na naslovu Ljubljanska ulica 17.
Urad za prostor in nepremičnine
Urad opravlja strokovne naloge z naslednjih področij:
Urejanje prostora in prostorski razvoj občine:
- prostorsko planiranje, urbanistično in krajinsko načrtovanje,
- prostorski razvoj občine in skladnost s programi obalnih občin, regije in države,
- priprava lokacijskih informacij o možnih lokacijah in pogojih za graditev ter drugih posegih v prostor,
- pripravo prostorskih planskih in izvedbenih aktov občine (gradiva za program priprave prostorskih izvedbenih aktov, organizacijsko tehnične naloge v zvezi s pripravo in sprejemanjem aktov v skladu s predpisi o urejanju prostora, naselij in drugih posegov v prostor, oblikovanje razpisnih pogojev za pridobivanje ponudb, razpisov in natečajev, itd.),
- upravljanje in skrb za grafične in atributne podatke o prostorskih aktih,
- upravljanje in skrb za podatke iz področja prostorskega informacijskega sistema in drugih statističnih in evidenčnih podatkov za potrebe zbiranja, vodenja in posredovanja podatkov za načrtovanje smotrne rabe, urejanje in gospodarjenje s prostorom in nepremičninami.
Druge upravne druge strokovno tehnične naloge s področja urada:
- strokovna pomoč drugim organom občinske uprave,
- finančna opravila po pooblastilu župana,
- priprava splošnih in posamičnih aktov, poročil in drugih gradiv ter druga dela po nalogu ali pooblastilu župana oziroma direktorja uprave.
Urad za prostor in nepremičnine deluje na naslovu Postojnska ulica 3.
Urad za družbene dejavnosti
Področje družbenih dejavnosti je pristojno za izobraževanje, zdravstvo, socialno varstvo, predšolsko vzgojo, kulturo, šport in ostale dejavnosti mladih. Prav tako pa skrbi za izvajanje posebnih pravic italijanske narodne skupnosti.
Urad za družbene dejavnosti izvaja aktivnosti s področja razvojnih programov, strateških podlag in podpore družbenih dejavnosti:
- priprava in vzdrževanje strateških podlag in razvojnih programov za področje družbenih dejavnosti,
- organizacija, izvedba in/ali koordinacija aktivnosti s področja družbenih dejavnosti,
- opravljanje upravnih, strokovnih, organizacijskih in nadzornih nalog za zagotavljanje zakonitosti delovanja javnih zavodov in drugih izvajalcev javnih služb s področja družbenih dejavnosti,
- priprava in vodenje javnih razpisov s področja družbenih dejavnosti,
- izvajanje nadzora nad učinkovitostjo in zakonitostjo upravljanja s premoženjem, ki je preneseno v upravljanje javnim zavodom in drugim izvajalcem javnih služb s področja družbenih dejavnosti,
- sodelovanje v postopkih javnega naročanja iz delovnega področja urada in
- izdajanje dovoljenj in soglasij z delovnega področja urada.
Urad za družbene dejavnosti deluje na naslovu Postojnska ulica 3.
Služba za računovodstvo in finance
Služba za računovodstvo in finance izvaja aktivnosti priprave in izvajanja proračuna ter finančno-računovodskih procesov za potrebe Občine in KS:
- priprava in izvajanje občinskega proračuna ?in priprava zaključnega računa,
- opravljanje finančno operativnih nalog za občino in KS,
- vodenje proračunskega računovodstva in računovodstva neposrednih uporabnikov,
- obračun plač in drugih osebnih prejemkov,
- obračun in plačila sejnin,
- obračun potnih nalogov.
Urad za splošne zadeve
Urad za splošne zadeve opravlja upravne naloge iz pristojnosti župana ter strokovne, upravne in organizacijske naloge za potrebe direktorja občinske uprave. Urad skrbi za izvajanje strokovnih in upravnih nalog uprave, ki niso v neposredni pristojnosti drugih uradov:
1. informatika in informacijska podpora:
– izvaja aktivnosti razvoja in vzdrževanja informacijsko-komunikacijskih sistemov ter podpore za potrebe občinske uprave in občinskega sveta:
– razvoj, vzdrževanje in upravljanje informacijskega in komunikacijskega sistema
– vzdrževanje programske in strojne opreme
– pomoč uporabnikom
– programiranje aplikacij
2. administrativno tehnična podpora:
– izvaja aktivnosti za delovanje Glavne pisarne, arhivov ter administrativno tehnične podpore za delovanje OU, OS in KS:
– administrativno tehnična podpora delovanja občinske uprave, OS in KS
– sklic sej OS in delovnih teles OS
– skrb za zakonito, učinkovito in smotrno obvladovanje toka dokumentov in gl. arhiva (vhod-izhod)
– centralna vstopno-izstopna točka dokumentov občine
– zbiranje in razdeljevanje gradiva za komisije, OS in uradne objave
– prevodi gradiva za uradne objave in OS
– vzdrževanje registra pogodb
– izvajanje nalog v zvezi z informacijami javnega značaja
– naloge na področju varstva osebnih podatkov in GDPR
Urad za komunalne dejavnosti in razvoj
Urad za komunalne dejavnosti in razvoj izvaja aktivnosti s področja gospodarskih javnih služb (GJS),upravljanja občinskih cest, urejanja prometa, investicijsko razvojnih projektov in izdajanja dovoljenje ter soglasij:
- organizacija in izvedba nalog ter koordinacija sodelovanja z izvajalci GJS,
- strokovni nadzor nad izvedbo in dejavnostjo GJS,
- upravljanje z občinskim cestami in urejanje prometa,
- priprava in izvedba projektov s področja investicij v komunalno infrastrukturo, javno infrastrukturo in drugih gradenj,
- izvajanje strokovnih in upravnih nalog s področja komunalnega opremljanja in urejanja naselij,
- izvajanje nadzora nad učinkovitostjo in zakonitostjo upravljanja s premoženjem, ki je preneseno v upravljanje izvajalcem GJS,
- izdaja dovoljenja in soglasja iz delovnega področja urada,
- odmera komunalnega prispevka,
- izvajanje postopkov javnega naročanja,
- priprava in izvajanje strateških in operativnih aktivnosti nabave,
- izvedba javnih naročil za potrebe občinske uprave,
- vodenje postopkov morebitnih skupnih javnih naročil za ostale proračunske uporabnike,
- vzpostavitev racionalnih in učinkovitih oskrbovalnih verig,
- sodelovanje pri pripravi pogodb in nadzor nad izvajanjem pogodbenih obveznosti,
- organiziranje, vodenje in nadzor nad nabavnimi aktivnostmi,
- opravlja naloge svetovanja na področju javnih naročil,
- skrbi za zavarovanje premoženja občine.«