Sončno nabrežje 8/Riva del Sole 8
6310 Izola/Isola
Občina Izola skupaj z izolskim zdravstvenim domom, upravno enoto, policijsko postajo in Inšpektoratom RS za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami (izpostava Koper), naslednjo sredo, 23. marca, pripravlja posvet na temo organizacije prireditev v občini Izola.
Organizatorjem prireditev in zainteresirani javnosti bodo predstavili spremembe zakonodaje na področju same organizacije prireditev. Spregovorili bodo o organizaciji zdravstvenega varovanja prireditev v luči novega pravilnika o službi nujne medicinske pomoči. Dotaknili se bodo tudi področja same varnosti na prireditvah in podali napotke za izvedbo prireditev v prihajajoči turistični sezoni.
Na posvetu bodo sodelovali:
– Dunja Karlovič, vodja oddelka za upravne notranje zadeve, Upravna enota Izola,
– Ana Bole, Oddelek za upravne notranje zadeve, Upravna enota Izola,
– Armando Goričan, pomočnik komandirja, Policijska postaja Izola,
– Vanda Zidarič, vodja izpostave Inšpektorata RS za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, izpostava Koper,
– Igor Crnić, vodja Reševalne službe slovenske Istre – RSSI, Zdravstveni dom Izola,
– Aleš Pesko, Jasna Tosić in Irena Zavrtanik, Občina Izola.
Posvet se bo odvil v sredo, 23. marca 2016, ob 16.00 uri, v dvorani Občinskega sveta, na Kristanovem trgu 1 v Izoli.
Organizatorji prireditev in drugi zainteresirani naj prisotnost potrdijo na telefonsko številko 05/66 00 103 oz. na elektronski naslov irena.zavrtanik@izola.si, najkasneje do torka, 22. marca. Udeležba na posvetu je brezplačna.