Sončno nabrežje 8/Riva del Sole 8
6310 Izola/Isola
Na včerajšnjem nadaljevanju 19. redne seje Občinskega sveta Občine Izola so svetniki potrdili prenos objektov bivše tovarne Argo, kjer bi v prihodnje lahko umestili ribiški muzej in v prvem branju sprejeli predlog Odloka o spremembah v organizaciji in delovnem področju Občinske uprave Občine Izola.
Svetniki so potrdili prenos lastništva objektov bivše tovarne Argo iz DUTB na Občino Izola. Gre za obstoječe stavbe vključno z dimnikom, ostala zemljišča zaenkrat ostajajo v lasti DUTB. Na pridobljenih zemljiščih razmišlja Občina o umestitvi muzeja ribištva in predelovalne industrije rib z dodatnimi spremljevalnimi vsebinami in programi.
Vitkejša občinska uprava
V nadaljevanju so svetniki v prvem branju sprejeli predlagane spremembe in dopolnitve Odloka o organizaciji občinske uprave, ki so povezane s prekrivanjem nalog Javnega zavoda za spodbujanje podjetništva in razvojne projekte Občine Izola (JZP Izola) in Službo za razvoj turizma, podjetništva in mednarodno sodelovanje (SRT) ter ga posredovali v 30 dnevno obravnavo. Namen sprememb in dopolnitev Odloka je ukinitev SRT in s tem zmanjšanje števila organizacijskih enot v občinski upravi ter prenos pristojnosti ukinjene SRT na drugo notranjo organizacijsko enoto – Urad za gospodarske dejavnosti, investicije in komunalni razvoj Občine Izola. V skladu z Odlokom pa bodo posamezne naloge in aktivnosti SRT prenesene v izvajanje zunanjim izvajalcem, in sicer v delu, ki se nanaša na pridobivanje evropskih sredstev iz različnih razvojnih skladov ter mednarodnega sodelovanja JZP Izola, v delu, ki se nanaša na aktivnosti s področja turizma in organizacije prireditev pa Turističnemu druženju Izola.
S prenosom stanovanjskega fonda bo ustanovljen nov organ
Upravljanje s poslovnimi prostori in stanovanji v lasti Občine Izola je trenutno organizirano na Uradu za upravljanje z občinskim premoženjem in ta pomemben del občinskega premoženja se bo prenesel v upravljanje JP Komunala Izola, posledično se zmanjšajo tudi pristojnosti Urada za upravljanje z občinskim premoženjem Občine Izola in obseg nalog, ki jih izvaja. Po prenosu upravljanja poslovno – stanovanjskega fonda z Občine Izola na JP Komunala Izola, se predvidoma s 1. oktobrom 2017 združita oziroma ukineta Urad za urejanje prostora in Urad za upravljanje z občinskim premoženjem Občine Izola v nov organ občinske uprave: Urad za prostor in nepremičnine – UPN. Pristojnosti novega UPN so združene preostalih pristojnosti obeh ukinjenih uradov.
Svetniki so potrdili tudi predlog Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja o podelitvi občinskih priznanj in nagrade za leto 2017. Potrjen je bil tudi sklep s katerim se je občinski svet zavezal, da bo pri sprejemanju sprememb proračuna za leto 2018 zvišal sredstva namenjena opremljanju OPPN Šared, za znesek v višini 100.000 evrov. Sredstva so bila z rebalansom proračuna za leto 2017 prerazporejena za namen ureditve obalne ceste.