Sončno nabrežje 8/Riva del Sole 8
6310 Izola/Isola
Za nami so velikonočni in prvomajski prazniki, na Turističnemu združenju Izola pa se aktivno pripravljamo na glavno turistično sezono. V kratkem se bo odvilo nekaj kulinaričnih aktivnosti, v tem tednu pa smo že objavili novo spletno stran izolskega turizma.
V Izoli letos v prvem trimesečju beležimo pozitivne rezultate in nič drugače ni bilo tudi v mesecu aprilu, kjer sicer ne beležimo pretirane rasti v primerjavi s preteklim letom, ko so se v aprilu namreč odvili velikonočni prazniki. V prvih štirih mesecih tako skupaj beležimo 9 % rast opravljenih nočitev. V aprilu smo zabeležili 1 % rast pri opravljenih hotelskih prenočitvah, dobro so bili zasedeni tudi hostli, kjer beležimo 12 % povečanje in pa agencije, ki oddajajo sobe. Kar 50 % povečanje beležimo v avtokampih. V aprilu nas je obiskalo največ domačih gostov (57 %), ki jim sledijo avstrijski (14 %), italijanski (9 %) in nemški (8 %) gostje. Podobno razmerje velja tudi za ostale mesece letošnjega leta. Skupaj nas je v prvih štirih mesecih sicer obiskalo 4 % več domačih in 20 % več tujih gostov.
Nadaljevanje projekta Kilometer nič
Konec meseca bo ponovno zaživela domača tržnica Ruba sz moje njive. Prvič jo bo predvidoma možno obiskati v soboto, 26. maja. Pridelke lokalnih kmetov bo mogoče kupovati vsako sredo in soboto dopoldne na že znani lokaciji, v Drevoredu 1. maja. Stojnice bodo tudi letos opremljene z enotnimi prti, tablicami z imeni ponudnikov in promocijskim panojem. Tradicionalno bosta tudi letos prva dva tedna v juniju posvečena domačim pedočem. Akcija Dnevi domačih pedočev, ki vsako leto združi izolske gostince, se bo predvidoma odvila med 4. in 17. junijem.
Na TICu bo sicer tudi letos možno najeti dve napihljivi SUP deski. Ponovno pa bo po Izoli vozil turistični vlakec.
Objavljena nova spletna stran izolskega turizma: www.visitizola.com
V začetku meseca je zaživel nov spletni portal izolskega turizma, kjer je destinacija predstavljena na atraktiven način, s privlačnimi fotografijami, pestrimi vsebinami in turistično ponudbo. Navigacija je preprosta, stran pa odzivno oblikovana v štirih jezikih ključnih trgov (slovenskem, nemškem, italijanskem in angleškem). Na strani so konkretno predstavljena doživetja, ki izhajajo iz nosilnih produktov. Prav tako pa so predstavljeni konkretni akterji s področja izolskega turizma (namestitvene enote, restavracije, gostilne, muzej, znamenitosti ipd.) s ciljem čim hitrejšega prehoda na njihova spletna mesta in rezervacijo konkretne namestitve oz. ponudbe. V drugi fazi bo na spletno stran dodan še rezervacijski modul, ki bo namenjen konkretnemu trženju: prodaji turističnih paketov in posameznih doživetij.
V tem tednu začenjamo z digitalno kampanjo Izolski okusi v sklopu katere bomo predstavili tipične in avtohtone izolske oz. istrske jedi. Izolska kulinarična ponudba bo predstavljena skozi foto zgodbe posameznih gostincev (chef-ov oz. lastnikov gostiln in restavracij). V sklopu projekta bo pripravljen tudi izolski kulinarični vodnik.