Sončno nabrežje 8/Riva del Sole 8
6310 Izola/Isola
V preteklih mesecih so se gospodarske razmere dodobra spremenile in vse nas vzpodbudile, da delujemo drugače in da rešitve še bolj kot običajno iščemo v domačem okolju. Kljub pojavu novega virusa, ki je sicer upočasnil naše dejavnosti oziroma nekatere začasno zaustavil, smo v TZI v času karantene skrbno načrtovali korake za obdobje, ki prihaja. Na socialnih omrežjih smo nadaljevali z objavami, ki smo jih prilagodili dani situaciji, prav tako pa smo snovali novo promocijsko kampanjo, ki se prične z junijem. Kljub temu, da je bil TIC zaprt, smo bili stalno dosegljivi za vprašanja.
Promocija v okviru projekta Izola in skrivnosti domačinov
Promocijske aktivnosti prihajajočih mesecev bodo glede na trenutno družbeno klimo osredotočene na domači trg. Osrednji namen le-teh bo prikazati Izolo kot dragoceno turistično destinacijo na kateri se srečata in v privlačno celoto povežeta tako tradicija kot sodobnost. Osrednje tematike bodo tradicija mesta, ki je zaznamovano z ribištvom, aktivnosti za zahtevnejšega turista (t.i. high value traveler) in osebnost domačinov, kot odprtih in prijaznih ter vedno pripravljenih na pripovedovanje zgodb.
Kulinarika, kulturna in naravna dediščina ter aktiven oddih ob morju predstavljajo nosilne produkte in bodo preko privlačnih foto in video vsebin, ki bodo na novo pripravljene v tem mesecu, predstavljeni skozi prvoosebno izkušnjo obiskovalca, ki bo močno zaznamovana s tesnim stikom z lokalnim prebivalstvom.
S promocijo bomo sledili cilju ohranjanja prepoznavnosti blagovne znamke Visit med domačimi gosti, prav tako pa bomo Izolo skušali predstaviti potencialnim novim gostom. Predvsem pa si želimo obogatiti krog izolskih person in pridobiti še segment, ki bo želel doživeti več in posledično tudi izkoristil več danosti našega mesta (HVT – high value traveler). Še naprej bomo sledili trendom STO in aktualnim razmeram in tako prilagajali naše aktivnosti, na tuj trg pa naj bi predvidoma ponovno vstopili v septembru.
Sporočali bomo preko raznolikih kanalov
Promocija bo zaživela na raznolikih kanalih, tako online kot offline. Na socialnih omrežjih bomo ciljno sponzorirali objave, vlagali bomo tudi v nativno oglaševanje na prepoznavnih spletnih portalih (24ur, Siol.net ipd.) in sodelovali z influencerji, katere bodo domačini popeljali na tematska doživetja. Doživetje bo tako predstavljeno skozi prvoosebno izkušnjo, s katero se bodo lahko poistovetile izolske persone.
V stiku bomo tudi s klasičnimi mediji (televizijo, radijem, časopisi), prav tako smo že zakupili oglasni prostor za 50 jumbo plakatov v večjih slovenskih mestih. Potencialne goste bomo nagovarjali tudi z giga boardi, ki bodo postavljeni na lokaciji slovenskega avtocestnega križa.
Sledimo digitalnim trendom
S tem, da se razvijamo na področju digitalizacije, sledimo trendom in obenem krepimo bazo spletnih obiskovalcev, kateri predstavljajo naše potencialne goste. V prihajajočih mesecih bomo v okviru projekta MGRT digitalizirali tri nepremične enote kulturne dediščine. Digitalizacija starega mestnega jedra se bo udejanjila v 3D projekciji, ki bo prikazovala razvoj izolskega polotoka, preko aplikacije bomo lahko doživeli tudi palačo Besenghi degli Ughi. V digitalni preobleki pa bo dosegljivo tudi arheološko najdišče Simonov zaliv, kjer si bomo lahko znotraj aplikacije ogledali najdišče in ga primerjali s prikazom domnevnega stanja iz rimskega obdobja.
Nadgradili bomo spletno stran Visit Izola in še dodatno razčlenili kategorije na našem interaktivnem zemljevidu, v katerega bomo poleg hotelov, restavracij, kampov ipd., vključili tudi zasebne ponudnike nastanitvenih enot, katere smo kontaktirali že v februarju. Odziv je bil dober, še vedno pa ostajamo odprti za vse, ki si želijo, da bi njihove kapacitete izpostavili na naši spletni strani.
Vseslovenska kampanja za vzpodbujanje domačega gosta za odkrivanje Slovenije
Ker je v tem času še bolj kot kdaj koli prej pomembno sodelovanje, se priključujemo tudi kampanji STO, ki bo enotno (s skupnimi kreativami in slogani) nagovarjala slovenskega gosta. V akcijo bodo vključene vodilne destinacije, turistično gospodarstvo in mediji. Za prepoznavnost kampanje, ki se prične že v tem tednu, in uspešno nagovarjanje domačih gostov, bodo skrbeli tudi prepoznavni obrazi našega kraja.