Sončno nabrežje 8/Riva del Sole 8
6310 Izola/Isola
Blagovna znamka Love Istria združuje Koper, Izolo, Ankaran in Piran od leta 2017. Namen tovrstnega povezovanja je promovirati destinacijo slovenska Istra ter skrbeti za vzajemno nastopanje na domačem in tujem trgu.
Na javni natečaj za oblikovanje predloga novega grafičnega znaka je prispelo 33 vlog. Med njimi je strokovno ocenjevalno komisijo predstavnikov vseh štirih destinacij in turističnega gospodarstva najbolj prepričala ideja grafičnega studia Logologa iz Ljubljane. Izbrani predlog združuje sonce, morje, zeleno podeželje in beneško arhitekturo, obenem pa raznovrstnost, butičnost, avtentičnost in kakovost destinacije, je utemeljila komisija.
Luca Stančič Kodarin s Turističnega združenja Izola je poudarila, da bo nov logotip doprinesel k učinkovitejšemu trženju turističnih produktov in storitev, povezovanju deležnikov ter spodbujanju kakovostne ponudbe. Direktorica Zavoda za mladino, kulturo in turizem Koper, Mojca Vojska, pa je med prihodnjimi načrti izpostavila izid kataloga za skupno destinacijo ter oblikovanje znaka kakovosti Odlično Istra, ki ga bodo za različne proizvode in storitve vpeljali v sklopu skupnega projekta LAS Istra – Gastronomski zakladi Istre in morja – Maristra.