Sončno nabrežje 8/Riva del Sole 8
6310 Izola/Isola
Obveščamo vas, da Občina Izola od 21. junija 2021 postopoma sprošča poslovanje s strankami.
V času uradnih ur bo odprta glavna pisarna, mogoč bo tudi stik med strankami in referenti, vendar pod posebnimi pogoji. Prav tako bo odprto vložišče glavne pisarne, in sicer v času uradnih ur, vse delovne dni od 8. do 12. ure, v sredo tudi od 14. do 17. ure. Stranke boste vstopale posamično.
Omogočen bo stik referentov občinske uprave s strankami, vendar pod posebnimi pogoji in ob predhodni najavi stranke. Za sestanek se lahko dogovorite po telefonu. Pokličete lahko na telefonsko številko centrale 05 66 00 100 oziroma na druge številke posameznih uradov in služb ali pišete na e-naslov: posta.oizola@izola.si.
Še naprej bodo na številki 05 66 00 350 v času uradnih ur dosegljivi na občinskem inšpektoratu in redarstvu. Tudi za reševanje zadev z njihovega področja delovanja boste stranke vstopale posamično.
Zaposleni in stranke boste morali med sestankom upoštevati vse trenutno veljavne vladne ukrepe in priporočila NIJZ, in sicer spoštovati medosebno varnostno razdaljo, si pred vstopom v zaprt prostor razkužiti roke in si nadeti obrazno masko oziroma drugo zaščitno opremo. Prav tako je priporočila NIJZ treba upoštevati ob čakanju pred stavbami občinske uprave.
Občanke in občani lahko sicer vloge, dokumentacijo, zahtevke in druga vprašanja pošljete tudi po elektronski ali navadni pošti. Plačilni promet se prioritetno izvaja z uporabo plačilnih ali kreditnih kartic (brezgotovinsko).