Na Turističnem združenju so tudi letos veliko kreativne energije usmerili v pripravo promocijskih aktivnosti in nadgradnjo obstoječih turističnih produktov, ki so jih predstavili 14. junija na novinarski konferenci.
Mojca Fatur in Klemen Slakonja v zeleni izolski kampanji
Letošnje promocijske aktivnosti se v Izoli ponovno osredotočajo na vlogo domačinov, z ozirom na lani prejeti zlati znak Slovenia Green pa sta v komuniciranje pomembno vpeti tudi trajnost in skrb za okolje.
Tokrat so na TZ Izola k sodelovanju povabili znan igralski par, Izolanko Mojco Fatur in Klemna Slakonjo. Promocijska kampanja, poimenovana
»Zelene skrivnosti Izolanov« na zabaven način predstavlja tematiko trajnosti in z njo povezane
nasvete domačinov, ki so v kočljivih situacijah, v katerih se znajdeta Mojca in Klemen, predstavljeni kot rešitev.
Z avtom v center ali raje ne, so školjke primeren spominek, pikniki na plaži, pitje vode iz plastenke ali pipe, lulanje po mestu?
Vse te in še ostale dileme (skupno jih je deset) bodo predstavljene v
komičnih videih – nekateri so že objavljeni na kanalu
YouTube,
Facebook in
Instagram profilu Visit Izola. Na TZI si obetajo, da bodo na ta način in z znanima slovenskima obrazoma dosegli še več ljudi in jih ozavestili o pomenu pravilnega ravnanja z okoljem. Ob tej priložnosti so odprli tudi novo socialno omrežje
TikTok.
Pristno doživetje z Izolani
V natečaju Dan z domačinom, ki so ga pripravili aprila, so izbrali nagrajenca in nagrajenko, ki sta soboto preživela vsak s svojo vodnico. V tej vlogi sta se pomerili domačinki Sanela Kadić in Rozana Prešern, ki sta skupaj z njunimi prijatelji na ogled Izole in njene okolice popeljali Uršo Fornazarič in Tomaža Petka. Zadnji je svojo izkušnjo strnil tako:
»Ne morem verjeti, da še nikoli nisem bil v Kortah, čeprav v Izoli že neštetokrat. Ti pogledi od zgoraj navzdol, vsa ta okolica in prijazni domačini …«
Koncept predstavitve destinacije
iz prve roke se je izkazal za zelo privlačnega že v preteklih letih, zato je
Dan z domačinom postal tudi druga promocijska kampanja Izole tega leta, ki bo po poletju predstavljena v dveh
dokumentarnih videih. Skupno preživljanje časa in dogodivščin, ki sta jih za gosta pripravili domačinki, je namreč skrbno spremljala kamera. Na novinarski konferenci sta se pogovornemu omizju pridružili domačinki s svojima gostoma. Vsi so povedali, da je bila izkušnja nad pričakovanji.

Nadgradnja obstoječih turističnih produktov
V lanskem letu so na TZ Izola mnogo zgodb oblikovali z naslova
kulture dediščine. Butično doživetje
Rimski okusi pod zvezdami, ki poteka v arheološkem parku, je bilo sprva ustvarjeno za skupino do devetih oseb, v letošnjem letu pa so koncept rimske večerje nadgradili tudi v smeri obiska velikih skupin.
Doživetje je tako primerno za team-buildinge, neformalna poslovna srečanja, skupinske izlete. Udeleženi na novinarski konferenci so imeli po formalnem delu priložnost preizkusiti tudi nekatere rimske okuse.
Izolana – hiša morja je v lanskem letu postala bogatejša za maketo Izole, na kateri se predvaja projekcija zgodovine Izole. Produkt
Izola – digitalni otok je bil letos dodelan z naracijo in tako je doživetje, ki ga ponuja projekcija na maketi, še privlačnejše. Izolana je odprta od srede do nedelje med 10. in 17. uro.
Pomol okusov ponovno septembra
Po vročem poletju se bo po dveh uspešnih izvedbah
Pomola okusov kulinarična zgodba na severnem pomolu nadaljevala še prvo soboto septembra, oktobra in novembra. Tako kot aprila in maja bodo tudi tokratni dogodki na pomolu potekali med trajanjem kulinaričnih akcij. Prvi jesenski mesec bo potekal v znamenju Dnevov kraljice sardele, oktober bo prinesel novo kulinarično akcijo Dnevi kalamarov, kulinarično leto pa bo zaokroženo z Dnevi bakalaja.

Turistični kazalniki predsezonskih mesecev
V obdobju od januarja do maja so v Izoli skupaj zabeležili 41.532 prihodov, ki so ustvarili 124.907 prenočitev. V primerjavi z letom 2019 to predstavlja 26-% povečanje števila prihodov in 16-% rast prenočitev. Še vedno prednjačijo domači gosti, ki so ustvarili 73 % vseh prenočitev. Z izjemo italijanskega tržišča se je promet iz primarnih tržišč (Avstrija, Nemčija) zelo približal številkam predkoronskega obdobja ali jih celo presegel .
Dean Kocjančič, direktor TZI, je povedal: »V zadnjih letih na TZ Izola skozi razvojne in promocijske aktivnosti Izolo vse bolj postavljamo na turistični zemljevid tako Slovenije kot širše. Prizadevanja v tej smeri dajejo kar otipljive rezultate. Skupaj s ponudniki se veselimo prihajajoče sezone in upamo, da se bo tako kot lani podaljšala tudi krepko v jesen.«
Pripravila Tjaša Likar Direktor Dean Kocjančič
Strokovna sodelavka