Sončno nabrežje 8/Riva del Sole 8
6310 Izola/Isola
Na Turističnem združenju Izola so v Art Kinu Odeon javnosti premierno predstavili drugi promocijski dokumentarni video, ki je nastal v sklopu projekta Dan z domačini. Tokrat je domačinka Sanela z nagrajencema istoimenskega natečaja preživela dan v starem mestnem jedru.
Letos so na Turističnem združenju Izola preverjali, ali so domačini najboljši ambasadorji kraja, obiskovalci, ki jim je Izola od nekdaj všeč, pa najboljši vplivneži. V ta namen so organizirali nagradni natečaj Dan z domačini, v katerem sta k obisku Izole vabili domačinki Rozana in Sanela, ki sicer po poklicu nista turistični vodički. Izbrani nagrajenci so imeli možnost dan preživeti ali z eno ali z drugo, ob tem pa so ju ves čas spremljale kamere.
Iz obeh celodnevnih druženj sta nastala zelo slikovita dokumentarno-promocijska videoposnetka. Rozanin video Doživite izolsko podeželje je javnost spoznala že avgusta, Začutite izolski mestni utrip s Sanelo v glavni vlogi pa je bil premierno prikazan 15. 9. 2022 v Art Kinu Odeon.
Izola kot jo živijo in čutijo domačini
Novogoričanka Urša, nagrajenka natečaja, je s fantom Urošem spoznala Izolo tako, kot jo živijo in čutijo domačini – prepredeno z okusi morja in simpatičnimi znanimi obrazi na vsakem koraku. V svojo običajno soboto ju je namreč sprejela domačinka Sanela, ki se je za en dan prelevila v lokalno vodnico, in gosta popeljala v svoj utečen sobotni vsakdan.
Obisk lokalne tržnice in ribiča je za večino domačinov, tudi za Sanelo, ob sobotah kar pravilo. Pri teh prijetnih opravkih sta jo z navdušenjem spremljala gosta, ki sta spoznala tudi njene prijatelje in družino. Ker je Sanela rekreativna športnica, v popoldnevu ni manjkalo akcije, svoje novonastalo prijateljstvo pa so sklenili na izolskem kulinaričnem dogodku Pomol okusov.
Po podobnem principu je Rozana pred časom dan preživela s Tomažem iz Zagorja ob Savi. Iz pridobljenih materialov pa je nastala izolska jesenska kampanja, ki goste nagovarja k obisku Izole in spoznavanju njenih skritih kotičkov in doživetij, ki so domačinom najljubši in najdražji.
Rdeča nit delovanja TZ Izola je grajenje skupne zgodbe s ponudniki in domačini ter njihovo vključevanje v aktivnosti, k čemur jih vzpodbuja tudi Strategija razvoja turizma v občini. Kot pravi direktor Dean Kocjančič: »V zadnjih letih na TZ Izola skozi razvojne in promocijske aktivnosti Izolo vse bolj postavljamo na turistični zemljevid tako Slovenije kot širše. In napori v tej smeri dajejo otipljive rezultate.«
Z jesensko kampanjo na domače in tuja tržišča
S kampanjo je TZ Izola pričelo v sredini avgusta in bo z njo nadaljevalo do začetka oktobra. Oglaševanje poteka prek digitalnih kanalov na treh trgih: domačem slovenskem, sosednjima italijanskem in avstrijskem. Za kampanjo sta bili postavljeni posebni pristajalni strani, ki vključujeta tudi povezave do nakupa oz. rezervacije vključenih doživetij v obeh zgodbah.
S promocijskimi aktivnostmi sicer TZ Izola dosega zastavljene cilje: na spletni strani do konca avgusta beležijo dobrih 60 tisoč novih obiskovalcev, kar je dobrih 25 % več kot v preteklem letu. Ti so si ogledali okoli skupaj 200 tisoč strani; približno 17 % več kot v preteklem letu. Konstantno raste tudi število sledilcev na socialnih omrežjih Facebook in Instagram. S kampanjo, ki je trenutno v teku, so se osredotočili še na Youtube kanal, kjer so povečali število naročnin za skoraj 100 %.
Uspešna poletna sezona
V obdobju od januarja do avgusta so na destinaciji Izola skupaj zabeležili 124.649 prihodov, ki so ustvarili kar 447.955 prenočitev. V primerjavi z letom 2019 to predstavlja 15-% povečanje števila prihodov in 11-% rast prenočitev.
Še vedno prednjačijo domači gosti, ki so ustvarili 61 % vseh prenočitev. Med tujimi obiskovalci so na prvem mestu nemški gosti, sledijo Avstrijci, Čehi, Madžari, Italijani in ostali. Z izjemo italijanskega tržišča se je tujski promet iz primarnih tržišč (Avstrije, Nemčije) zelo približal ali celo presegel številke predkoronskega obdobja.