Sončno nabrežje 8/Riva del Sole 8
6310 Izola/Isola
Mobilno omrežje Telekoma Slovenije nemoteno deluje po vsej državi, dodatno pa je Telekom Slovenije včeraj v Črni na Koroškem optične povezave zagotovil tudi do svoje funkcijske lokacije.
Ker je na nekaterih lokacijah, ki jih ima Telekom Slovenije v najemu, še vedno težava z električnim napajanjem iz javnega elektro-energetskega sistema, strokovnjaki družbe na terenu skrbijo za vzdrževanje delovanja baznih postaj, ki se napajajo s pomočjo agregatov. Te bazne postaje delujejo v okviru kapacitet, so pa zaradi velike potrebe po komunikaciji, močno obremenjene.
Zaradi povsem uničene funkcijske lokacije v Mengšu, ki je bila ključna za zagotavljanje fiksnih storitev na območju Mengša in okolice, Telekom Slovenije na tem območju išče različne druge rešitve za zagotavljanje fiksnih storitev, prav tako za popolnoma uničeno funkcijsko lokacijo Radmirje. Poteka aktivna sprotna sanacija omrežja, v okviru katere se iščejo predvsem rešitve za čim prejšnjo povrnitev fiksnih storitev uporabnikom, prav tako so v pripravi načrti za celovito sanacijo omrežja.
Na območju Koroške sicer Telekom Slovenije od včeraj mobilni signal ter možnost klicev in pošiljanja SMS-sporočil omogoča tudi uporabnikom operaterja A1. Uporabniki omrežje uporabljajo tako, da v nastavitvah svojega mobitela ročno izberejo operaterja Telekom Slovenije (ime omrežja: Mobitel).
Brezplačen neomejen mobilni prenos podatkov za lažjo komunikacijo med sanacijo
Za lažjo komunikacijo so v Telekomu Slovenije vsem svojim mobilnim naročnikom na prizadetih območjih in tistim, ki pomagajo na terenu, omogočili 30-dnevni neomejen mobilni prenos podatkov.
Brezplačen neomejen prenos podatkov si lahko naročniki vklopijo do 15. avgusta, in sicer tako, da pošljejo SMS s ključno besedo POVEZANI na številko 1918. Brezplačen prenos podatkov je na voljo 30 dni od datuma vklopa.
Z lepimi pozdravi,
Nataša Osolnik
Nataša Osolnik
Korporativno komuniciranje
T: 01 472 2155, www.telekom.si